Tim en Marije in Tanzania

First week in Tanzania: Dar es Salaam

First working day :)

Reacties

Reacties

Maaike R.

Tis reuze afzien daarzo, zo te zien :-)

Rob Overweter

Ja, zo te zien gaat het wel lukken!!

Letteke

Mis jullie nu al
zag overigens net iemand buuf schrijven, ik direct verontwaardigd, meende ik een alleenrecht op te hebben, haha blijkt het soedan te zijn, welja, kunnen we hebben.
Ziet er we lekker uit al daar, goede start
Xxx

Desifee

Ziet er goed uit zeg! Wel jammer dat jullie zo'n zware cursus swahili hebben :)
Nogmaals, geniet! x

mama

Tjonge en ik maar denken dat jullie de eerste dag al druk aanhet studeren waren!liefs mama

mama

ook nog nieuwe schoenen aan?mama

Francine

tweede werkdag net zo stressvol als de eerste?
Liefs, mama

hans gordinou

fotos van het afscheid op schiphol zijn gemaild!

Karlien

Amai het ziet er niet zo 'zwaar' uit!

Manfred

Ik zou misschien zo wel met jullie willen ruilen. Heel veel succes na deze eerste dag

Anne-Els

Heel veel plezier daar!
Kijk uit naar jullie verhalen en foto's,

liefs Anne-Els

Lenny

Wauw! Wat een supervet avontuur zo, zouden meer mensen moeten doen :) maar jullie doen het ook echt, gaaf. Heel veel plezier, hier blijft het wel msuri sana,

liefs Lenny

Ellen

Jippie, jullie zijn weg!! Eindelijk denk ik. En nu kan het ECHTE leven beginnen. Toi toi toi en geniet ervan. Ik heb van heimwee echt nog geen last, dus jullie vast ook niet.
Dikke kus,
El.

Laura K

Tim en Marije wat cool en leuk om dit allemaal te lezen. Veel succes, geniet ervan en ik ga jullie berichten bijhouden. Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!